måndag 1 mars 2010

IPOHELGEN med Kenneth!

Vi börjar på lördag

08.00 samling på ridhuset Hanaskede i Axvall
- genomgång av reglerna
- vi gör gemensamt klart allt innan Kenneth kommer

08.30 kaffe och fika
09.00 KÖR VI IGÅNG
12.00 lunch

ca 17.00 avslutar vi dagen!

Söndag:

08.30 kaffe och fika
09.00 KÖR VI IGÅNG
12.00 lunch

vi avsluter, när alla hundarna är genomkörda!

Vi vill ha hjälp med städ, disk, fikat, filmning, fota, handla, frakta utrustning, mm............
FRIVILLIGA????
Skriv era namn här och vad ni kan göra för nåt?

Alla måste ha
- egen utrustning till sin hund
- ta med egen vatten till hund
- mat till hunden
. täcke, för att det kan vara kallt i bilarna
- GOTT HUMÖR OCH HUND är ju bra att ha .... (flin)

VI HOPPAS ATT NI ALLA SKA FÅ EN HÄRLIG OCH LÄRORIK HELG MED KENNETH!

Hälsningar
iposektorn

8 kommentarer:

  1. Haj,jag köper Ost och smör. Städa tycker Niklas om att göra...//Kicki

    SvaraRadera
  2. Kanoon, spåra kvittorna!
    Kram Tuija

    SvaraRadera
  3. Hmmmmmmmmmmmmmm, ÄR DET INGEN SOM VILL HJÄLPA TILL ELLER?????????????
    - Ingegerd och Mats fixar maten på lördag
    - Michael och Malin fixar maten på söndag
    - Vi hämtar och lämnar Kenneth
    - Jag har handlat mat/fika
    - Kicki och Niklas köper ost och smör
    - NI ANDRA DÅ?????

    TA MED ALLA EGEN KOPP/MUGG samt gärna egen tallrik/bestick för att underlätta. Jag har köpt engångsartiklar men det blir dyrt i längden....!

    Kram Tuija

    SvaraRadera
  4. Hmmmmmmmmmmmm...ÄR DET INGEN SOM VILL HJÄLPA TILL ELLER????
    - Ingegerd och Mats fixar maten på lördag
    - Malin och Michael foxar maten på söndag
    - Kicki och Nicklas köper ost och smör
    - Jag har handlat allt annat
    NI ALLA ANDRA DÅ???? Vad kan ni hjälpa med?
    - Fixa mackor?
    - Koka kaffe?
    - Städning?
    - Diskning?
    - mm
    - filmning
    - fota

    TA MED ALLA EGEN KOPP/MUGG, gärna tallrik/bestick, för att underlätta. Jag har handlat engångsartiklar men det blir dyrt i längden!

    Ha det så gott
    Tuija

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vi är allt i allo, fixar mackor, fika, diska mm Jag fotar så mycket jag kan. Vi får alla försöka hjälpas åt under dagarna.
    Maria

    SvaraRadera
  6. ps. vi fraktar dit grejjer på torsdag, kan köra tillbaks på måndag. Maria igen

    SvaraRadera
  7. Jag har med kamera och tänkte fota lite men jag kan hjälpa till med annat oxå!

    ///Jessika & riesenschnauzern Röja

    SvaraRadera
  8. Tack alla!
    Hjälp behövs, och det är skönt med alla som vill hjälpa till!
    Kram Tuija

    SvaraRadera