fredag 12 mars 2010

FILMKVÄLL eller????

Nu har jag spelat alla banderna till VHS-band! HELA 7 timmar har ni att titta på! Det var riktigt roligt att se alla förarna med sina hundar och deras framgångarna. Och även dom nya hundarna.

Jag blev väldigt fascinerat över Niklas sett att figurera och hur han har gått framåt. Jätte kul, nu kör vi järnet med Nira och Niklas! Likaså så fick Bertil också figurera och där kommer det också att gå framåt. Men bäst av allt är att killarna verkligen studerar filmen och deras sett att arbeta med olika hundarna. Framförallt att kunna lägga dessa utbildningshundar i rätt fack. Fredrik dessutom fick hålla sig på det teoretiska denna gången och nästa gång blir det även praktiska.

Nu hoppas jag att killarna läser vidare om skyddet för det väntar igen nästa teoretisk prov.
Det är tur för oss alla att Kenneth tar sig tid att komma hit, och tar hand om oss och våra hundarna, samt figuranteleverna.

Det är ju inte så långt kvar till nästa gång så ser nu till att LYDNADEN FUNKAR, HUNDARNA HAR KONDITION OCH NI MED.

Jag måste erkänna att jag var väldigt imponerat över Fredriks och Eddies framgångarna. Och många andras också!

KANOON KUL!
Ha det så gott så ses vi imorgon. Jag hoppas att Niklas kan komma så ska han få jobba lite med Nira!
Kram Tuija

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar