söndag 7 mars 2010

TACK Kenneth och gänget !

Förlåt


- men fy f****n vad NI är UNDERBARA !

NI är så otroligt fantastiska ! NI är bara så otroligt bäst !

(i mina ögon, men det finns ju alltid någon som är bättre*)



Jag bara måste (i egenskap av sektoransvarig för IPO-gruppen) få låta ER veta hur mycket NI betyder för oss i sektorn och Skara Bk - men framförallt för varandra som vänner ! Ta nu verkligen till Er av detta !



Jag sitter här helt upp och ner - jag är så otroligt glad av någon anledning. Okej, för mig personligen finns det flera saker som hjälpt till under dagen, men redan innan helgen började så strålade hela gruppen. Solen sken på oss ! Solen gav oss glädje och lite vårkänslor och en otroligt rolig och lärorik helg tillsammans !



För många av Er så vet Ni vad det betyder. Kan ni gissa? Tävlingssäsongen närmar sig dag för dag ! Vi har flera ekipage som är så så nära en debut när snön bara försvinner så spåret kan fixas till. Det är otroligt underbart att se er alla på träningen i helgen - vilka framsteg ni har gjort med era hundar! Jag har så svårt att tänka mig att det faktiskt var hela 3 månader sedan sista helgen i november. Hur många gånger har vi inte suttit i våra stugor och bara räknat ner inför det som just svischade förbi? Allt för många gånger ! Men nu kör vi så det ryker ordentligt!



Jag ska hälsa till er alla några ord från Kenneth (han ringde precis)
Tack för att jag fick komma, jag kommer gärna igen !


Gruppen - FRÅGA! (och fråga kräver svar så kommentera!) - Varför säger han så? Vad gör vi när vi får honom säga så?


Nej, jag ska inte skrämma er. Det är bara ännu ett facit på hur underbara ni alla är och vad ni ger tillbaka till Kenneth och övriga nya nyfikna som bara kommer förbi för att kolla vad vi gör.

Keep up the great work! Fortsätt som ni gör - så gör vi ännu bättre helger och ännu mer glädje till Kenneth, varandra och vi utstrålar till hela riket hur kul vi har när vi tränar ihop !


*för er som lyssnade noga denna helg fick höra det som alldeles för många glömmer (eller totalt ignorerar i sitt stora ego). Kenneth erkänner högt (och är stolt) över att det alltid finns någon som är bättre och kan mer. Ta till er detta, det är så här vi ska tänka!


Tack för att ni alla ställer upp för att detta ska fungera, såsom mat, städning, filmning, fotografering, deltagande och besvärliga frågor till både oss i sektor och Kenneth! Jag hoppas att jag inte glömt något.


Kom ihåg - bemöt andra så som du själv vill bli bemött. Det vinner vi massor med !


Kram till er alla och tack igen / Ann-Cathrine "Bubblis" Andersson

2 kommentarer:

  1. :) Där måste vi skrivit samtidigt Bubbla!:)

    SvaraRadera
  2. Tack själv Bubblis! En kanonhelg! vi kommer snart o kikar på filmerna//Kram K

    SvaraRadera