måndag 29 mars 2010

Vällkommen KENNETH BAST till oss igen. Räcker det med 5 kg PÅSKGODIS....


Hej alla!
MARIA har nycklarna till lägenheterna! Ring henne vid ankomst och hämta er nyckel! Tillgång dit from idag (torsdag).
Vi ses ikväll, jag ska hämta Kenneth först!
Kram Tuija
**********
OBS!


ALLA NI som vill delta på KVÄLLSAKTIVITETERNA eller sover över...
- ta med lämpliga skor och kläder för utomhusaktivitet...
- ta med även utrustning för spår- och (ring)träning
- GOTT HUMÖR OCH lilla "FIDO" KAN VARA BRA ATT HA MED SIG (skratt)


*******

Nu ska ni alla bli riktigt snälla som ska övernatta. HELA 5 KG GODIS ATT ÄTA!

Vem alla kan hjälpa till igen med det praktiska på Påskens IPO-HELG. Skriv nedan, vilka som kommer och vad kan ni göra!

Tillgång till övernattningsplatsen har ni från och med 01 april efter kl 16.00--18.00. Ta med egna sängkläder (lakan).

SAMT ALLA NI SOM SKA DELTA I SKYDDSHELGEN:
- ta med egen kopp, tallrik och bestik

Hoppas på en trevlig Påskhelg med er alla

Hälsningar Tuija

11 kommentarer:

  1. Jaa..jag kan käka goodis..räcker det??/7kicki

    SvaraRadera
  2. Jag står till förfogande..

    Mvh Niklas.


    (dock så har jag begränsade kunskaper i köket)

    SvaraRadera
  3. ..vi lär dig Niklas och Kicki då...du får väl tävla med Kenneth om godiset!

    kram Tuija

    SvaraRadera
  4. Till förfogande..haha...

    SvaraRadera
  5. Vi tackar den anonyma hjälpredan...

    SvaraRadera
  6. Haha Jag kan stå för underhållningen!!!

    Nja jag vet inte men va behövs göras ?

    SvaraRadera
  7. Filma, fota, diska, serva Kenneth med Dricka och utrustning, städa, vara vänlig mot besökare. finnas till hands vid behov, alltså, allt möjligt!
    På kvällarna behövs det nån vid boendet, som kokar kaffe, gör mackor och är trevlig....
    kollar efter att allt ser snyggt ut och att det inte finns hundpajs nånstans eller fimpar/snus/skräp mm

    Ha det

    SvaraRadera
  8. Men vi hjälps väll åt allihop hoppas jag...koka kaffe och göra mackor på kvällarna kan var och en sköta (tycker jag).//Kicki

    SvaraRadera
  9. Va, ska jag vara trevlig också, kan bli svårt ....hahaahaaa

    /Anders

    SvaraRadera
  10. Du ska vara Påskgubbe med massa fjädrar i olika färger fastklistrare i kroppen...hahaaaaaaaaaaa!!! Det kommer allt att vara fin syn.........

    SvaraRadera
  11. Härliga ni. Hoppas ni har det gott i stugorna. Ses imorgon bitti Maria

    http://winterumza.blogspot.com/

    SvaraRadera