söndag 17 januari 2010

Nyfikna...? VI var (bara) 30 personer med 37 hundar...!!!!!



Det här börjar bli väldigt intressant!

Tänk att få träna med en så här stor grupp! Det är folk och hundar överallt. Inkallningar med störning av bollar, kudde, kamprullar, skin mm. Utställningsträning samtidigt som man tränar BH mm.

JAG ÄR JÄTTE STOLT ÖVER ER ALLA!

bilder kommer.... Mina bilder blev dåliga så jag hoppas att någon annan kan lägga upp bilder!
*
*
Jag har pratat med Kenneth här på morgonen och han samtycker att vi tar första helgen i mars där på ridhuset. Han hälsar och bara skrattar, när han få höra att han är efterlängtat och att vi tränar så mycket. Jätte kul!
*
*
Jag har också fått besked av Pernilla och hon kommer igen och tar hand om våra hundarna om ni så önskar. (hon har blivit med en valp...) Grattis Pernilla!
*
*
Det finns möjlighet för BH-prov den 10 april för dom som är klara. Dessutom kommer Kenneth att kolla av eran lydnad på långfredag, så nu är det bara att köra järnet. Ni som vill ha tidigare MH, så finns det tillgång till det också den 26 mars (?) i Borås!
*
*
Ha det så gott alla så ses vi senast den 23 januari kl 11.00!
Tuija

3 kommentarer:

  1. Ja,idag var det rejält med störning...Bra jobbat med BH träningen!!
    tävling närmar sig!

    SvaraRadera
  2. ni är ju så duktiga, TACK FÖR EN TREVLIG DAG
    KRAM TUIJA
    ...tack Mats för fika servicen

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är jättebra om Pernilla vill komma! Tycker inte ni?
    Maria

    SvaraRadera