tisdag 26 januari 2010

En sen "JULKLAPP" från SKARA BK...Dom BJUDER på första skyddshelgens RIDHUSKOSTNADERNA!!!!.... TRÄNING på lördag kl 11-15.00 (Skara Bk)


Hej alla! Visst var det glada nyheter! Det kändes skönt att få höra att dom står för båda dagarnas ridhuskostnad! Det hade trots allt varit annars en extra kostnad för oss alla fast ändå ingen hög kostnad. Men vi är tacksamma och säger TACK SKARA BK! Det gjorde ni bra!

Den 06 februari kl 16.00 är det ÅRSMÖTE! Vi tränar då mellan 11-15.00 och jag hoppas att så många som möjligt kan stanna kvar och deltag i mötet samt vi har möjlighet att äta TACOS där till en kostnad på 80 kr / person! SNÄLLA, NI MÅSTE ANMÄLA ER ANTINGEN TILL SKARA BK ELLER TILL MIG SÅ JAG KAN MEDDELA VIDARE, eller här nere i bloggen på kommentar!

Dessutom nu på lördag ska vi TRÄNA PÅ SKARA BK KL 11-15.00! Ta med korv så kan vi grilla där sedan! Jag är tacksam om en FÖRANMÄLAN, så jag vet att ni kommer! Skriv här nedan!

VI FÅR HÅLLA KOLL PÅ VÄDERLEKEN, så håll koll på sidan!

Ha en skön lek i snön idag med era hundarna och familjerna!

Kram Tuija och Ann-Cathrine

14 kommentarer:

  1. Hej! Jag kommer inte på årsmötet,jobbar...men tänkte skicka Nikas på det. Vi kommer på Lördag om det inte är fööör mkt snö! Ha det gott alla!

    SvaraRadera
  2. Okay.
    Ska han äta Taccos???

    Kram Tuija

    SvaraRadera
  3. kommer på lördag kram susanne och roxie

    SvaraRadera
  4. Vi kommer nog på Lördag. Vi kommer oxå på årsmöte och TACO-kväll, har redan anmält oss till Jeanette. God kväll!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS NIKLAS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!
    Hoppas din dag blir minnesvärd...
    Kram Tuija

    SvaraRadera
  6. Hej!Gissar att ni vill ha en och annan leonberger med,så jag kommer gärna på lördag,troligen kommer också mina fodervärdar.
    Mikael.

    SvaraRadera
  7. ALLA ÄR VÄLKOMNA ...det vet du. Kanoon bra, då blir vi många igen!

    Tuija

    SvaraRadera
  8. Kommer på lördag bara inte vädrets makter sätter stopp. Ha det gott!!!

    Annette

    SvaraRadera
  9. Halloj!
    Vi skulle varit i Stockholm natten mellan Fredag och lördag men slipper det. GÖTT för då kan vi träna och käka korv istället för att ligga halvdöd efter en tuff resa!!

    SvaraRadera
  10. Jätte kul! Det verkar som hela gänget ska bli samlade igen!!

    Vi ses på lördag
    Tuija

    SvaraRadera
  11. Hej tuija... osäker om jag kommer på lördag... Men försöker skicka fredde annars... Du kanske kan ringa mig... // Frida

    SvaraRadera
  12. Hej... vi kikar ut på lördag... och har anmält mig till årsmötet med taco kväll... kramizz Veronica & My

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Jag är intresserad av att träna IPO med min boxertik. Hur kommer man i kontakt med er? Jag hittar ingen mejl eller telefonnummer! MVH Sarah
    mejla mig på sarah@doggywalking.se eller ring 076-1891192

    Hoppas jag hör av er!

    SvaraRadera
  14. Hej Sarah!
    Våran tel.nr är Tuija 070-314 70 42
    Ann-Cathrine 070-399 61 10
    Hemsida Http://www.skarabk.se

    SvaraRadera