torsdag 22 april 2010

Söndagsträning OCH ssm

Vi är några som behöver ringträna. Jag föreslår stora Heden i Axvall, där det finns STORA
ytor. Både för lydnad eller ring och ev. spår. Längre upp i ena hörnet är det relativt orört för spår.

Eller något annat som passar med ringträning? Jag vet att de kör valpkurs på BK samma tid, 11.00(min kompis ska gå där)

SSM
Det börjar dra ihop sig till SSM boendet, (senaste schäfertidningen), Det vore ju trevligt att bo tillsammans på campingen. (eller hur Kicki?) Vilka ska åka och vilka dagar? Jag kan boka platser. Kolla Schäfertidningen för priser. Ni som av någon anledning (rottisar o så) inte har denna tidning kan ringa mig. Telefonnummer har ni fått via mail av Tuija.

Maria

3 kommentarer:

  1. Det är ju inga problem! Det går ju även att spåra där och köra aporteringar! Kanoon Maria!
    Kram Tuija

    SvaraRadera
  2. Hej Maria vi åker de dagar ni åker!! Kram!

    SvaraRadera
  3. Vi åker på söndagkväll eller måndagmorgon!
    ...mycket kul väntar på er alla där!
    Kram Tuija

    SvaraRadera