söndag 6 december 2009

Vilken härlig dag...tack alla!

Idag hade vi en av IPO SM vinnare hos oss. Tack Lena E att du tog tid att komma till klubben. Vi var 18 förväntansfulla personer där och det var verkligen värdefullt för oss alla. Vi fick massor av tips och fick höra om Lenas och Säpos resa till VM. Att får höra en så erfaren person att berätta om sin lycka och miss på vägen upp till VM nivå var verkligen något som väckte många väckarklockor i våra hjärnor. Det var oerhört givande berättelse. Att sedan även får praktiska tips hur man kan lösa "enkla" problem som kanske har hunnit bli stora var också något att tänka på.

Att få höra Lena att säga det samma som jag håller på att ältta in är "att vi jobbar med individer" var ännu bättre. Som vi alla redan vet så har vi vårat motto att," VI JOBBAR MED INDIVIDER, INTE MED KENNELNAMN ELLER MED HUNDENS MAMMA ELLER PAPPA" , alltså, vi bryr oss inte var hunden kommer ifrån utan pratar endast om vad hunden heter (Fido)!!

Vi hoppas verkligen att Lena återkommer till oss ofta, för tips behöver vi alla hela tiden.

Utöver Lena så hade vi också sektorsmöte och där är jag jätte lycklig över att alla tycker likadant om framtiden och att stödet är stort likaså som tycke....

Nu väntar det mera spår och lydnad igen nästa helg, så NU KÖR VI JÄRNET eller?????????

HA DET SÅ GOTT och NJUT av ANDRA ADVENTEN!

3 kommentarer:

  1. Ja,det är så bra med tips! Det kanske jag lär behöva nu med detta yrvädret i kopplet.

    SvaraRadera
  2. Hahaa...du fick vad du tjänar....!!!! Då vet du vad jag har genomgått...hihiii!
    Skadeglädje, bästa glädje!
    HON är YRSKÖN...det kommer nog en till!
    Jag är jätte stolt över er! EFTER REGN KOMMER SOLSKEN eller????????
    Ha det
    Tuija

    SvaraRadera
  3. Super tack till tuija å fia som gick igeom bh programet...med mig :) haha kriga uppförde ju sig vid nira =P Känns som jag fick ännu mera kött på benen... På fredag åker jag till becca... Hon vill komma ner så snart hon kan igen men alltid mkt att göra i stora stockholm.. =) Men fortsätter lydnads träningen där.. då jag inte kommer att vara med på söndagen... med kriga :)

    // Frida

    SvaraRadera