söndag 23 maj 2010

IPO OCH BEVAKNING IDAG! 14 deltagare på träningen idag....!

Cero på framåtsändande

Maktkamp mellan Uno och Clara!

Trixi i full fart på framåtsändande!

Gott med lite grillpaus!

Lyckliga Uno med sin förare Clara...dom är bara så söta ihop!

Qwerro, Bubblis och Andreas i kamplek innan patrullstigen!

Ibland tänker man lite fel med belöningen eller hur Kicki...du höll på att missa alla kläderna med Trixis hjälp, hahaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Hund kommer...! Andreas och Ronja på patrullstigen!

Eddie njuter av denna härliga badet efter träningen, medan husse Fredrik var fegis på stranden!

Hahaa Eddie, kolla vad jag fick före dig! Trixi i full fart i vatten!

Men, var är bollen???? Undrar Trixi och Uno! Vågorna var stora idag!

Hahaa, jag fick bollen! Cairo och Trixi i full fart med boll leken!

Jippiiiiiiiiiii, jag har bollen! Cairo i farten!

Gissa om Uno är älskad av sin matte Clara...? Man kan inte missa deras ömhet mot varandra!

Lyckliga och glada Clara!

Tror du att jag ska blir trött...???? GLÖM DET! Cairo i farten!
----------------

Idag har vi haft en härlig dag igen med 14 deltagare! Vi har kört mycket framåtsändande, positioner, bevakning och hopp samt skogspår! Slutade med grillning och bad!!!
Vilket härligt liv man kan leva... hoppas ni andra också ha det så bra som vi!
TACK FÖR EN UNDERBAR DAG!
^^^
^^^
GRÄSPLANEN är våran FASTPLATS (gratis)!!!
KENNELTRÄFF PLATSERNA (hösten) bokade (gratis)!!!

8 kommentarer:

  1. Tack alla för en helt underbar dag!Ni betyder så mycket.... Tack Tuija för fina bilder,jag snor ett par hoppas det är ok...kram

    SvaraRadera
  2. Tack själva, ni är ju alla så fantastiska personer och man har bara så himla kul med er alla!
    Kram Tuija

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar dag vi hade i söndags. Man har alltid trevligt i ert sällskap.
    Tuija vilket arbete du har gjort, så att vi har en egen plats att vara på. Du skall få en riktigt bamsekram när vi syns.

    Många kramar
    Andréas och Ronja

    SvaraRadera
  4. Jag tackar...men jag skulle göra vad som helst för er.... NI ÄR SÅ UNDERBARA MÄNNISKOR ALLA I DENNA TRÄNINGSGRUPPEN!
    Kram Tuija

    SvaraRadera
  5. Håller med Andreas, evigt tacksam för all energi du lägger ner! Tack alla för superrolig träning om än den var lite för kort för oss.
    Maria

    SvaraRadera
  6. VEM ska hålla i träningen på söndag??????

    Min mor och far kommer från Finland på söndag, så jag och Bubbla kan inte komma...!

    Kram
    Tuija

    ps. den här gruppen är ingen grupp utan er allas närvaro!!!!! Ni alla är lika mycket delaktiga på allt, glöm inte av det!

    SvaraRadera
  7. Vi kommer inte i helgen//jag jobbar...

    SvaraRadera
  8. På den här helgen händer det mycket överallt!
    Kicki! Hon har skickat räkningen vidare för utbetalning, så dom bör få, om inte redan fått pengarna för byxorna!

    Kram Tuija

    SvaraRadera