måndag 30 augusti 2010

Hahaaaaaaaaaaaaaa....BLEV NI UTAN KORV????

VAD SKÖNA NI ALLA ÄR!

Har inte jag lyckats trötta ut er än med all mitt tjat, regler, tider mm? Visst har det varit rätt så skönt med lite "semester" och låtit er själva att ta hand om allting (...jag ska nog fortsätta med det, hihiii). Och Maria samt Sabina då???? NI HAR JU KAMERA, slarver!

Men vad jag saknar er iaf. NU KOMMER JAG TILLBAKA (tillfälligt) på fredag med hedersgästen sittandes bredvid mig och jösses, vad vi ska köra med er. HELA HELGEN, så sedan är ni tacksamma igen att vi åker, hahaaa!

Jag hoppas att SKARA BRUKSHUNDKLUBB ska ha betalat tillbaka era ridhuspengarna från Påsken som dom lovade i sitt fina brev. Dom ville bara ha listorna in först, hette det så fint och DOM LISTORNA HA DOM FÅTT REDAN I APRIL! Annars får vi väl gå ut med ett följebrev till alla som hade fått det första brevet! Det gäller 2000 kr tillbaka!

Men som sagt:

LÖRDAG KL 09.00 ---- och så kör vi järnet hela dagen lång!
SÖNDAG KL 09.00 ---- 15.00

Varm mat köper vi på grillen! Övrig fika enligt överenskommelse (hur vill ni ha det?)

TA MED SKYDDSUTRUSTNING, SPÅR OCH LYDNADSUTRUSTNING SAMT GOTT HUMÖR
och glöm inte av FIDO.... !
varma kläder kan vara bra att ha...

Vi ses till helgen!
Kram Tuija

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar